Culemborg bijvoorbeeld

Verdien geld voor SGV bij Culemborg bijvoorbeeld.

Culemborg Bijvoorbeeld gaat zorgen dat de verenigingskas groeit op 7, 8 of 9 juli 2017.

Dat zit zo: bezoekers gaan tijdens Culemborg Bijvoorbeeld betalen om te plassen door een toiletbandje te kopen. De opbrengst gaat de stichting Culemborg Bijvoorbeeld delen met drie verenigingen of stichtingen.

Voor de vrijdag, zaterdag en zondag zoeken we mannen en vrouwen die de toiletten gaan beheren en schoonmaken voor die ene dag voor hun vereniging/stichting.

Ben je hierin geïnteresseerd, omdat je SGV een warm hart toedraagt en graag ziet dat de verenigingskas groeit, geef je dan op via bestuur@sgvkorfbal.nl. Vergeet niet je voorkeursdag(en) op te geven!