Bierproeverij

Beste SGV-leden,

Als Senioren Activiteiten Commissie hebben wij al vaker gesproken over het organiseren van een bierproeverij. En wij willen nu maar eens de daad bij het woord voegen.

De bierproeverij zal plaatsvinden op vrijdag 16 september.

Wij zijn uiteraard benieuwd of er interesse is voor deze avond en de voorgestelde datum. Laat dit ons voor 15 juli weten en stuur een email naar sac@sgvkorfbal.nl.

Bij voldoende aanmeldingen gaan wij verder aan de slag met de organisatie van deze gezellige avond.

Voor vragen over deze avond kun je ook een email sturen naar bovengenoemd email adres en je kunt natuurlijk altijd terecht bij één van de leden van de Senioren Activiteiten Commissie.

De bierproeverij zal worden gehouden in ‘de Uitloper’. De kosten zullen ongeveer € 20,- euro bedragen.

Als het duidelijk is hoeveel mensen aanwezig zullen zijn volgt er nog een definitieve uitnodiging.

Wij hopen natuurlijk op zoveel mogelijk mensen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

De Senioren Activiteiten Commissie,

Daniëlle