Kangoeroedag bij HKC

Inmiddels is het bijna twee weken geleden dat de kangoeroes niet bij SGV waren om te trainen.

Zij werden namelijk op zaterdag 30 september verwacht bij HKC te Hardinxveld-Giessendam om mee te doen aan een heus kangoeroefeest.

Zo’n 60 kangoeroes van verschillende verenigingen waren bij HKC voor de onthulling van de Kangoeroe Klup metamorfose.

Er is een nieuwe kangoeroe geboren en daar hoort een feestje bij. De kinderen hebben verschillende spelletjes gespeeld.

Ze mochten gooien met pittenzakken, schieten op verschillende korven en het tikspel kat en muis mocht ook niet ontbreken.

Maar het krijgen van een nieuw kangoeroeshirt en het springen op een korfbalspringkussen was toch wel het aller leukste.

Enthousiast, moe en hongerig zijn de kinderen terug gekeerd naar SGV waar de dag werd afgesloten met frietjes.

Via deze weg willen wij de KNKV en HKC enorm bedanken voor de leuke dag.

De trainsters hebben inspiratie op gedaan en de kinderen hebben volop kunnen genieten. BEDANKT!

Lieve groet,

de kangoeroes