SGV Kangoeroe Klup

De kangoeroeclub

De Kangoeroe Klup is voor kinderen in de leeftijd van 3 tot en met 6 jaar die het leuk vinden om kennis te maken met korfbal.

Balvaardigheidoefeningen en verschillende bewegingsvormen komen uitgebreid aan bod en alles met een vette knipoog naar het korfbal!

Er zullen alleen trainingen gegeven worden. Wedstrijden worden er nog niet gespeeld. De trainingen zullen gaan plaatsvinden op woensdagmiddag of zaterdagochtend.

Voordat we met de Kangoeroe Klup gaan starten, willen we graag inventariseren of er voldoende interesse voor is. Daarom willen we vragen of u uw zoon/dochter hiervoor op zou willen geven of dat u iemand anders kent die hier mogelijk interesse in heeft.

Mocht u interesse hebben, dan kunt u dat doorgeven op het volgende mailadres:
jtc@sgvkorfbal.nl of via het tel. nr. 06 12236206.