20 juni: toernooi bij Kesteren

Zaterdag 20 juni 2009 staat er weer een toernooi voor alle jeugd en senioren op het programma. Dit jaar gaan we naar de korfbalvereniging Kesteren. Het toernooi begint om ongeveer 9.30 uur en is rond 16.30 uur afgelopen.

We vertrekken om 9.00 uur en hopen tussen 17.00 en 17.30 uur weer terug te zijn, dit is wel afhankelijk van het aantal spelende teams op het toernooi. Wil je meedoen, geef dit dan voor 6 juni door aan Henny Littouw (jeugd) of Marina Vermeulen (senioren).

3 reacties

1. David W

Goeiemorgen aan alle sgver’s.

Ik wil iedereen een heel fijn wekend wensen.
    Voor diegene die naar het examen feest gaan van Janna vel plezier.

Voor alle sportievelingen die zaterdag 20 juni de hele dag laten zien dat het “kleine” culemborgse korfbal clubje wel degelijk een goed balletje kan gooien/spelen/ scoren.
    Veel Succes.

En gneiet met z’n alle van de BBQ maak er een leuke afsluiting vna het seizoen van.

ALle andere die ik vertgeten ben Heel fijn weekend/ vakantie/ weken en tot ziens of tot volgend seizoen.

Groeten David Toekomstig sgv3 teamlid

2. Contijn

ja nu je polo nog :S:P

Ik moet eerlijk zeggen dat er in jaren niet zo snel de teams erop hebben gestaan (Y) top