Nieuwsbrief

De SGV Nieuwsbrief is het belangrijkste interne communicatiemiddel voor onze leden! Met de nieuwsbrief wordt je op de hoogte gehouden van belangrijke informatie, gebeurtenissen in en rondom de club, evenementen en nog veel meer. Gedurende het seizoen ontvang je minimaal 1 keer per week de nieuwsbrief van ons.

Wanneer wordt de nieuwsbrief verstuurd?

We streven ernaar om de nieuwsbrief iedere week op donderdag te versturen. Het kan voorkomen dat er in rustige periodes, zoals in de vakantie, niet elke week een nieuwsbrief verstuurd wordt. Of wanneer er veel nieuws is een tweede nieuwsbrief.

Hoe kan ik iets insturen voor de nieuwsbrief?

Heb jij vanuit een commissie iets wat in de nieuwsbrief moet komen te staan? Of heb je iets anders leuks wat je met de club wilt delen? Stuur je bericht dan voor donderdagochtend 9.00 uur naar de redactie, dan komt het in de eerstvolgende nieuwsbrief. Of stuur een mailtje als er iets aankomt en het moet echt geplaatst worden. Stuur je iets later in, dan kan je bericht helaas pas met de nieuwsbrief van de week erop mee. Stuur een mailtje naar redactie@sgvkorfbal.nl of gebruik onderstaand formulier om je bericht in te sturen.

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbief?

In verband met privacy redenen is de nieuwsbrief alleen voor (oud-)leden en ouders/verzorgers. Als je lid wordt, wordt je automatisch aangemeld voor de nieuwsbrief. Bij jeugdleden gaat de nieuwsbrief naar de ouders/verzorgers. Wil je de nieuwsbrief zelf ontvangen, mail dan naar de redactie. Ben jij lid, maar ontvang je de nieuwsbrief niet? Kijk dan even in je spambox of stuur een mailtje naar redactie@sgvkorfbal.nl.