Kledingregeling

SGV verstrekt aan alle teams wedstrijdkleding (shirt & broekje/rokje) in bruikleen. Hiervoor wordt ook een bijdrage gevraagd bij de contributie. Er wordt gezorgd dat elk team voldoende wedstrijdshirtjes heeft en dat beschadigde of verouderde shirts worden vervangen. Is jouw wedstrijdkleding aan vervanging toe neem dan contact op.

Contactpersoon kleding

Charlotte Reijnders – Steenis
Wedstrijdkleding

Esmée Wiersma
Wedstrijdkleding

Gebruik wedstrijdkleding

De wedstrijdkleding is en blijft eigendom van SGV. Spelende leden krijgen de wedstrijdkleding, bestaande uit een shirt en rokje/broekje in bruikleen. De kleding wordt beheerd vanuit SGV. De wedstrijdkleding mag tijdens een korfbalwedstrijd van SGV worden gebruikt. De leden zijn zelf verantwoordelijk voor het goed beheren en netjes houden van de ter beschikking gestelde wedstrijdkleding. SGV stelt dat alle wedstrijdshirts gezamenlijk worden gewassen om kleurverschillen te voorkomen. Per team wordt geregeld wie de shirtjes van het hele team, inclusief shirtjes van invallers, wast. Het wassen van de rokjes/broekjes gaat individueel. Volg hierbij goed de wasinstructie.

Uitgifte & inname wedstrijdkleding

De broekjes/rokjes worden aan een speler/speelster uitgedeeld door SGV. Tijdens de competitie is het mogelijk om schoon gewassen kleding om te ruilen. Bij vermissing, beschadiging of niet goed meer passen van de wedstrijdkleding moet hiervan onmiddellijk een melding worden gemaakt. Dan kan SGV voor vervanging zorgen. Wanneer een speler/speelster niet meer voor SGV in de competitie uitkomt, levert hij/zij de wedstrijdkleding in bij SGV.

Bijdrage ter beschikking stellen wedstrijdkleding

Spelende leden betalen een bijdrage voor de door SGV ter beschikking gestelde wedstrijdkleding en bedraagt € 12,50 per jaar.