Grote Clubactie

Ook dit jaar doet SGV mee aan de Grote Clubactie! Maar vanwege Corona gaat het dit jaar iets anders. We doen namelijk alleen online mee. Dit doen we met een link naar de verkooppagina van SGV: //lot.clubactie.nl/lot/chr.-korfbalveren.-sport-geeft-vreugde-(sgv)/121250.  Deel de link met familie, vrienden en buren via Whatsapp, e-mail en social media en verkoop zo loten. Als zij jouw naam invullen, weten wij precies hoeveel loten jij verkocht hebt.

Het bedrag wordt eenmalig van de rekening van de koper afgeschreven en de koper ontvangt het lotnummer op zijn bankafschrift en per e-mail. Makkelijker kan niet.

Een lot kost € 3,-, waarvan 80% (ofwel € 2,40 per lot) naar onze clubkas gaat! Bovendien maken kopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een bedrag van € 100.000,- en kun jij als verkoper ook te gekke prijzen winnen zoals een Nintendo Switch als hoofdprijs! Ga voor meer informatie over de winacties naar clubactie.nl.

Tip!

Vertel lotenkopers wat ons clubdoel is. Mensen willen graag weten waar hun geld aan wordt besteed. Ons doel van de Grote Clubactie 2020 is spelmateriaal voor de jeugd.

De verkoop is al gestart! Wij wensen je heel veel succes met het verkopen van loten! We gaan ervoor met z’n allen en hopen op een geweldig resultaat. Jouw inzet is goud waard!