SGV 1 – Débaldérin 1

De vierde wedstrijd van de zaalcompetitie was opnieuw tegen een bekende van de veldcompetitie, namelijk Débaldérin, de studenten uit Wageningen. Op het veld werd nipt van ze gewonnen en in de zaal hoopte SGV de tweede overwinning te boeken. Een spannende wedstrijd werd het zeker, SGV nam nog wel een 1-0 voorsprong maar gestaag liep Débaldérin uit naar een 6-3 voorsprong. Gelukkig wist SGV de achterstand nog voor rust goed te maken en beide teams zochten met een 7-7 stand de kleedkamer op. Doelpunten in de eerste helft werden gemaakt door: Erik Versteeg (3), Daphne Vermeulen (2), Leon van Elteren en Timon Mertens. In de tweede helft kwam SGV steeds 1 of 2 doelpunten voor maar de studenten wisten zich telkens weer terug te knokken tot een gelijke stand. Net als op het veld maakte Débaldérin kort voor tijd de aansluitingstreffer. Waar ze op het veld alleen geen tijd meer hadden om de gelijkmaker aan te tekenen, kregen ze hier toch nog een keer de bal in de aanval. Met de allerlaatste actie van de wedstrijd bezorgden de Wageningers zichzelf nog een punt: 15-15. De wedstrijd duurde voor SGV net een seconde te lang, maar over het aantal gemaakte doelpunten kan met tevredenheid worden terug gekeken. Doelpunten in de tweede helft werden gemaakt door: Leon van Elteren (3), Daphne Vermeulen (2), Timon Mertens, Manon Matena en Madelon Gerritsen.