Vrijwilligers Gezocht

Verheug je jezelf ook op een heerlijk korfbalseizoen met fanatieke trainingen, sportieve wedstrijden en daarna afsluiten met een gezellig hapje en drankje?

Om dit te kunnen blijven aanbieden zijn wij op zoek naar vrijwilligers. Vrijwilligers zijn enorm belangrijk voor onze vereniging. Mede door de vrijwilligers kunnen wij alle activiteiten die er nu binnen onze vereniging plaatsvinden blijven organiseren. Wij zouden graag onze groep van vrijwilligers willen vergroten.

Bardiensten

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die het team van de bardiensten willen komen versterken. Een bardienst bestaat uit diverse taken, het belangrijkste is natuurlijk het verzorgen van de drankjes met een lekker hapje. Maar ook het spoelen van de glazen, het bijvullen van de koelkast, het vullen en aanzetten van de vaatwasser en uiteraard het schoonhouden van de bar.

Is dit op je lijf geschreven, stuur dan een mail naar Nisette van Leur,  nisette.vanleur@hotmail.com.

Schoonmaken

Ook zijn wij op zoek naar vrijwilligers die ervoor willen zorgen dat de kantine spik en span blijft. Ons clubje voor de schoonmaak is behoorlijk gekrompen en wij kunnen wel wat hulp gebruiken. Elke donderdagavond vanaf 19.00 uur wordt er schoongemaakt. Dit betekent echter niet dat je elke donderdag aan de beurt bent. Vele handen maken licht werk. Zou je hier je steentje bij willen dragen, stuur dan een mail naar Daniëlle Snoek, l.snoek@kpnplanet.nl.

Scheidsrechters

Binnen onze vereniging hebben wij een aantal vrijwilligers die op zaterdag de wedstrijden van de jeugd en van SGV 3 en SGV 4 fluiten. Het aantal scheidsrechters is de afgelopen seizoenen afgenomen. Hierdoor moeten wij vaker op onze reeds bestaande scheidsrechters een beroep doen. Om deze groep te verlichten, zijn wij op zoek naar scheidsrechters die ook zo nu en dan een wedstrijd willen fluiten. Lijkt het jou leuk om wedstrijden te fluiten, stuur dan een mail naar Danny van Zanten, dannyvz97@live.nl