Vacature nieuwe hoofdtrainer

Door het vertrek van Wilbert is de tc op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Bijgaand treffen jullie de vacature aan welke wij op diverse kanalen zullen plaatsen. Ook zullen wij contact opnemen met diverse bekende/aanspreekpunten.

Mochten jullie na het lezen van de vacature iemand weten die geschikt is om deze uitdaging aan te gaan, stuur dan een email naar tc@sgvkorfbal.nl of spreek één van de tc leden aan.

Vacature

Korfbal vereniging SGV zoekt een nieuwe hoofdtrainer/coach voor de seniorenselectie voor het seizoen 2018/2019

SGV is opgericht in 1947. Het is een vereniging waarin een goede balans is tussen prestatie en gezelligheid. Onze vereniging bestaat uit 4 seniorenteams, een senioren trainingsgroep, 6 jeugdteams en een leuke groep kangoeroes. SGV heeft circa 100 leden

SGV is een vereniging waar een ieder welkom is om te komen korfballen op zijn/haar eigen niveau. Wij beschikken over een eigen accommodatie in Culemborg met 2 kunstgrasvelden en een eigen kantine.

SGV 1 gaat komend seizoen wederom in de 4e klasse spelen en het streven is om minimaal tot het einde van de competitie bovenin mee te draaien met als doelstelling de kans op promotie.

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste hoofdtrainer, een verenigingsmens, die bereid is om:

2x per week training te geven aan de senioren selectie

SGV 1 te coachen op zaterdag

het team naar een hoger niveau te brengen door gedrevenheid, prestatie gerichtheid en enthousiasme.

Bent u geïnteresseerd en/of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met:

André Pasman

TC Korfbalvereniging SGV