Verslag wedstrijd SGV Gelegenheidsteam tegen Victum G1

Op woensdag 18 januari speelde het gelegenheidsteam van SGV een wedstrijd tegen het G-team van Victum. Het team van Claudia Gerritsen.

Dit gelegenheidsteam bestond uit:
Heren: Jan Gerritsen, Jan van Meteren (een vriend van Jan Gerritsen), Michiel de Meij, Martijn Verheij en de vader van Dewi van Victum.
Dames: Madelon Gerritsen, Francis van Meteren (dochter van Jan), Ans Vermeulen en Karin Moraal.

Wij waren namelijk voor de derde keer uitgedaagd om het tegen dit op elkaar ingespeelde team aan te treden. Dit keer in de sporthal van Victum in Houten.

Na een prachtige openingsscore van Ans kregen we al gauw een doelpunt van Victum om onze oren. Dat konden we natuurlijk niet op ons laten zitten. SGV stond al snel met 3-1 voor, maar daar namen de dames en heren van Victum weer geen genoegen mee. De uiteindelijke eindstand van 4-4 was een goede prestatie van SGV, omdat we de twee voorgaande wedstrijden van Victum hadden verloren!

De wedstrijden tegen deze kanjers zijn niet te vergelijken met de ontmoetingen tegen teams in de competitie, vooral omdat het doel is dat iedereen de kans moet krijgen om zijn of haar spelletje te spelen. Maar het is altijd weer een feest om tegen Victum te spelen.

We danken onze toeschouwers voor de aanmoedigingen aan beide partijen! En natuurlijk onze tegenstanders, begeleiders en de scheidsrechter voor de gezellige en sportieve wedstrijd.

We hopen Victum weer snel op ons veld te kunnen uitnodigen.