Kangoeroedag

De wekker ging alweer vroeg af op zaterdag 24 oktober.
Om 08.30 werden wij verwacht bij de Uitloper om de kangoeroedag voor te bereiden.
Wat is het prettig dat de Uitloper zo dicht bij sporthal Interwey ligt. Dit maakt het verhuizen van de benodigde spullen een stuk eenvoudiger.

Om 09.00 uur waren de balonnen al opgeblazen en gingen de vrijwilligers van deze dag aan de slag met het opzetten van de diverse spellen, het versieren van de sporthal en natuurlijk nog genieten van een bakkie koffie.

Voor de organisatie was het spannend hoeveel kinderen er zouden komen.
Tussen 10.00-10.30 druppelde de kinderen binnen. Hierbij zaten bekende, maar ook onbekende gezichten.

De kinderen hebben zich 2 uur vermaakt met de verschillende spelletjes.
De ouders konden ondertussen genieten van een bakkie koffie of thee met een heerlijk stukje cake of koek, gebakken door diverse leden.
Aan het einde van de ochtend waren de meeste kinderen omgetoverd tot vlinder, tijger of leeuw.

Wij kijken terug op een zeer geslaagde ochtend, waarbij wij al 3 nieuwe leden hebben mogen verwelkomen.

Wij bedanken iedereen die mee gewerkt heeft aan deze dag een succes te maken.
En bedanken Patrick Reijnders van PR Productions voor het verzorgen van de muziek.

Op naar volgend de volgende Kangoeroedag.