Wedstrijdsecretariaat jeugd

Hallo Allemaal,

Omdat het zo is dat wij vanaf dit seizoen de taak van Jeugdsecretariaat gaan over nemen van Henny Littouw lijkt het ons wel zo netjes om ons even voor te stellen. Vele van jullie zullen ons vast en zeker al kennen maar er zijn ook een hoop mensen die misschien nog nooit van ons gehoord hebben.

Wij zijn André en Renske Pasman 33 en 30 jaar jong. Wij hebben al 10 jaar lang een relatie waarvan bijna 8 jaar getrouwd.  Al van jongs af aan korfballen wij allebei, maar de laatste jaren was dit vooral in midweekvorm en/of in de vorm van coaching. We zijn nu vooral trotse ouders van Mart  (7 jaar) spelend in de F1 en Tess (4 jaar) actief als kangoeroe.

Een aantal jaren geleden heeft André een keer laten vallen dat hij het ooit in de toekomst leuk leek om het secretariaat voor de jeugd te gaan doen en nu Henny Littouw liet weten dat zij, na ruim 20 jaar, het stokje wilden overgeven waren er nog mensen die de opmerking van André al die tijd hebben onthouden en zo kwam de vraag bij ons of wij deze taak over wilde nemen. Eigenlijk waren we meteen enthousiast en hebben dan ook erg veel zin in de nieuwe uitdaging! Wel is het ook best wel spannend dit omdat Henny het al zo lang deed en zo 1 was met de verenging, dit moeten wij nu ook maar waar gaan maken maar gelukkig heeft zij de belofte gedaan om voorlopig nog paraat te staan voor al onze vragen.

Maar vanaf nu zijn wij dus de personen waar jullie terecht kunnen voor  alles omtrent het wedstrijdsecretariaat. Via deze weg zullen wij meteen  duidelijkheid geven hoe jullie ons kunnen bereiken:

Dit kan via de mail: renskepasman@hotmail.com

Of via de telefoon:  0345-707461

Hopelijk hebben we jullie hierbij genoeg geïnformeerd, en zullen we elkaar snel eens zien op het korfbalveld.

Groeten,

André en Renske Pasman