Terrasmeubilair

OLYMPUS DIGITAL CAMERAVele van jullie zullen de nieuwe bank en bloembakken al hebben zien staan.

Dit hebben wij onder andere kunnen realiseren door de bakacties. De spelers van SGV 1 hebben, in plaats van deel te nemen aan de Grote Clubactie, een donatie gedaan.
Namens het bestuur wil ik iedereen bedanken voor zijn inzet tijdens de bakacties en de diverse donaties die door een ieder zijn gedaan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADit is een begin. We willen uiteraard ook het terras verder voorzien van meubilair. De komende thuiswedstrijden zal er weer worden gebakken en ook het nieuwe seizoen willen wij dit voortzetten.

Hopelijk kunnen wij dan ook weer op jullie steun rekenen.

Daniëlle

1 reactie