SGV herBLAUWt….

Hallo allemaal,img_0082
Vandaag (zaterdag 13 juni) had ik een hele leuk actieve zaterdag. ‘s Ochtends zou er bij de nationale en van internet bekende korfbalclub SGV een schutterstoernooi plaatsvinden, dat ging helaas niet door. In plaats daarvan ging een groepje vrijwilligers verschillende korfbal materialen opknappen.

Tijdens deze werkzaamheden zijn er veel gespreksonderwerpen aan bod gekomen.Er is vooral veel jeugdsentiment besproken. Dit kwam denk door de verflucht of door de terpentine /ammoniak. Binnen no-time ging het over de Smurfen, Dommel en Alfred J Kwak.

De volgende keer mondkapjes omdoen lijkt me zo.
Het materiaal hok is ook weer spik en span.

Maar goed, omdat alle spullen moesten drogen hebben we heerlijk in de zon gezeten en samen wat gegeten en gedronken.

img_0087

Daarna hielden we toch nog een mini-schutterstoernooi. Oke de meeste mensen zaten heerlijk in de zon. Maar de echte die hards schoten nog een paar ballen of deden mee aan een stoomcursus speerwerpen van de heer Bart E.

Maar het eindresultaat van die hele dag hard werken was en is goed te zien.
En ik bedank alle vrijwilligers voor het vele werk wat ze deze dag gedaan hebben.

3 reacties

1. Johannes

Kan niet wachten tot volgend seizoen om op mooie nieuw geschilderde palen te gaan spelen!