Inwijding nieuwe kantine!

Op zaterdag 24 maart is het zover: De nieuwe kantine van S.G.V. zal in gebruik genomen gaan worden! Dit zullen we vieren door middel van een gezellige en sportieve dag met onze hele vereniging! Het zou natuurlijk leuk zijn als zoveel mogelijk aanwezig zullen zijn bij dit spektakel!! Ook mag ieder lid van onze vereniging zijn vader, moeder, oom of tante of ..…(vul zelf maar in) laten zien hoe leuk het korfbalspelletje is! Maar je mag je natuurlijk ook alleen inschrijven!!

We verwachten iedereen tussen 12.00 uur en 12.30 uur in onze eigen kantine, waar we gezamenlijk zullen genieten van een lichte lunch, zodat we om 13.00 uur kunnen beginnen met het officiële gedeelte. Om 14.00 zullen we gaan starten met een sportieve en vooral gezellige middag (zorg voor sportieve kleding.) Deze middag zal tot 17.00 uur duren, dan is er de mogelijkheid om even te douchen waarna om ongeveer 18.30 het buffet geopend kan worden.

Maak er samen met ons een beregezellige dag van en geef je op!!
Het wordt een leuk spektakel voor jong en oud!

Geef voor 25 februari door aan Emmie Bouman of onderstaand e-mailadres of je meedoet. Vermeld dan in elk geval je naam, in welk team je zit en de naam van wie je meeneemt. Graag zouden we ook willen weten of je deel wilt nemen aan het buffet, dit kun je dan mailen naar nieuweclubhuis@sgvkorfbal.nl

Voor deelname aan het buffet verwachten wij een vrijwillige bijdrage die je op de dag zelf in de fooienpot kunt stoppen.

Tot dan!