Bakstenen te koop!

Zoals jullie misschien wel weten krijgen we volgend seizoen de beschikking over 2 gloednieuwe kunstgrasvelden. Daarbij is het de bedoeling dat er ook een nieuw clubhuis gebouwd gaat worden. Het moet een functioneel clubhuis gaan worden waar we jaren mee vooruit kunnen. De tekeningen liggen in principe al klaar. Dat betekent wel dat we als kleine vereniging enorme kosten voor onze kiezen gaan krijgen.

Om deze kosten te kunnen dragen zullen we manieren moeten vinden om geld binnen te halen. Vorig jaar zijn er al een aantal acties geweest die een leuk bedrag hebben opgeleverd. Daarnaast is de sponsorcommissie druk bezig met het zoeken naar sponsors. Echter dat is nog lang niet genoeg.

Word vriend van SGV ! Hoe doe je dat? Koop symbolisch een baksteen van het nieuwe clubhuis en lever zo je persoonlijke bijdrage. De kosten voor zo’n baksteen zijn eenmalig €50.-. Wat krijg jij daar voor terug? Jouw naam zal met alle andere vrienden van SGV te lezen zijn op een van de muren in het nieuwe clubhuis. Wie wil dat nou niet? Jaren later kan iedereen nog zien dat jij ook meegeholpen hebt om het clubhuis te realiseren. Dat is dan echt iets om trots op te zijn.

Wil je meer informatie of wil je je aanmelden als vriend van SGV, neem dan contact op met Emmie Bouman.