SGV gaat onderuit in Schijndel

Na de overwinning van vorige week tegen Atilla, wilde SGV deze lijn doortrekken tegen KVS ’17 uit Schijndel. De eerste paar minuten van de wedstrijd gingen nog gelijk op, al wisten de gastheren wel al snel een voorsprong van 2 doelpunten te pakken. Na een kwartier spelen stond deze marge nog steeds op het scorebord. Helaas raakte Madelon op dit moment geblesseerd en moest het aanvalsvak een aantal minuten met drie spelers door. Ondanks dat SGV in deze fase nog een aantal keer wist te scoren, scoorde KVS ’17 nog een stuk vaker. Toen Madelon vlak voor rust na haar blessurebehandeling weer verder kon spelen, was het kwaad al geschied en stond er een 14-6 achterstand op de borden. In de tweede helft was het zaak om het verdedigend een stuk beter dicht te houden en te laten zien dat het verschil niet zo groot was als de stand deed vermoeden. In de eerste paar minuten na rust kwam SGV terug tot 14-8, maar daarna was het helaas over met de scores aan Culemborgse zijde. Ondanks dat de zaken verdedigend beter voor elkaar waren dan voor rust, wisten de gastheren nog wel langzaamaan uit te lopen. Dit resulteerde uiteindelijk in een 21-8 nederlaag voor SGV. Zaterdag hoopt SGV tegen kv Maastricht wel 2 punten te pakken in de laatste wedstrijd van 2017. Deze wedstrijd zal aanvangen om 15.45 uur in sporthal Interwey, wij hopen u dan weer te zien!