Mooie opbrengst SGV Grote Clubactie 2018!

Het bedrag dat is opgehaald met de verkoop van loten van de Grote Clubactie in 2018 is € 946,20. Dat is een heel mooi resultaat!

Heel veel jeugdleden hebben loten verkocht en ook de senioren hebben flink hun best gedaan. Voor het jeugdlid dat de meeste loten verkocht was er een Intertoys kadobon te verdienen én een diploma.

Tess Pasman (E1) verkocht maar liefst 45 loten en Stijn en Tim ’t Hardt (F1) samen 43. Dat is een heel goed resultaat en daarom was er voor allemaal een prijsje:

Wij willen alle (jeugd)leden hartelijk bedanken voor hun inzet om dit prachtige bedrag te verdienen en verder natuurlijk alle kopers van de loten!

Het bestuur van SGV zal aan iedereen laten weten waaraan deze opbrengst zal worden besteed!

We hopen in september 2019 weer op jullie medewerking kunnen rekenen!

Hartelijke groet,

Mieke Jetten (SGV 4) en Harry Landzaat