Kampioenen

SGV D1 kampioen

Zaterdag 23 mei is SGV weer twee kampioenen rijker geworden. In twee zinderende wedstrijden tegen Viking en Animo toonde SGV zich te sterk voor de tegenstander, en waren twee ware kampioenen aan de bal. SGV D1 en SGV4, gefeliciteerd!
SGV D1 speelde thuis tegen koploper Viking. Om kampioen te worden moest de ploeg van Timon Mertens en Johannes Ton winnen. De score ging gelijk op en in de rust was er dan ook een minimale voorsprong van 2-1. De tweede helft kon SGV in het begin maar moeilijk loskomen, maar uiteindelijk was het halverwege de tweede helft 5-3. De spanning was om te snijden, want zowel Viking als SGV wisten veel kansen te creëren. Dankzij een tweetal prachtige doelpunten van SGV werd de marge vergroot naar 4 en was het kampioenschap binnen. En natuurlijk werd dit gevierd met een grote slagroomtaart. De kampioenen zijn Laurens Roorda, Danny van Zanten, Hugo Zegers, Leon van Elteren, Leroy van Kessel, Daan de Haas, Marissa Blonk, Mattanja Stuut, Maaike Stellaard en Floor Nennie.
Voor SGV 4 was het kampioenschap een wedstrijd eerder al beslist. Na vijf winstpartijen achter elkaar toonde het seniorenteam zich kampioen in de competitie. Toen het team op 23 mei met voldoende punten de zesde en laatste wedstrijd thuis inging, bleek het al gauw de ware winnaar en was het met 8-4 te sterk voor Animo. Voor SGV 4 speelden Peter-Paul Ritsema, David Westerlaken, Contijn Verweij, Stefan de Leng, Michiel de Meij, Christiaan de Sain, Nisette van Leur, Robin Moraal, Elise Zegers en Tamara van Leur.

3 reacties

1. Elise

Johannes en Timon weer een kampioenschap op jullie CV.Ge feliciteerd.Ook voor de D1 natuurlijk die met z’n allen er hard voor gewerkt hebben. Echt top. Met veel plezier hebben we ze aangemoedigd. Ook alle supportes bedankt voor de steun.
    Groetje Elise