Vertrek hoofdtrainer SGV

Beste leden en belangstellenden van SGV.

Tijdens de jubileumdag, afgelopen zomer, waren we heel blij om een contract te kunnen ondertekenen met een nieuwe hoofdtrainer voor de selectie. Heel vervelend is het dan ook jullie te moeten melden dat wij zo vlak voor het begin van de  zaalcompetitie, op maandag 29 oktober j.l.  (eenzijdig) afscheid  hebben moeten nemen van deze hoofdtrainer. De reden hiervoor is dat er een onwerkbare situatie was ontstaan tussen de hoofdtrainer enerzijds en de TC en enkele spelers uit de selectie, anderzijds. Gezien de status van de afwikkeling tussen de hoofdtrainer en SGV, kan en wil ik op dit moment niet teveel via dit medium naar buiten brengen. Mocht uw onverhoopt toch dringende vragen hebben over deze kwestie, dan kunt u contact opnemen met  Jan Gerritsen, de woordvoerder van de TC  in deze situatie. Uiteraard kunnen jullie indien gewenst ook met mij contact opnemen. Het trainerschap zal in eerste instantie vanuit de vereniging worden ingevuld.  Aanvullende informatie hierover volgt zodra er meer bekend is.

Ik hoop jullie voor het eerst voldoende te hebben geïnformeerd.

Met sportieve groet,

Uw voorzitter, Dick Rohof